001 |
|
KMO202304029 |
005 |
|
20231128210101 |
007 |
|
ta |
008 |
|
230908s2023 ulka AZ 000 kor |
020 |
|
9788920046896 03370: \18000 |
035 |
|
(111242)KMO202302967 |
040 |
|
111242 111242 144028 |
041 |
1 |
kor eng |
049 |
0 |
EM0000087360 |
052 |
01 |
370.18 23-13 |
056 |
|
370.18 26 |
082 |
01 |
371.1023 223 |
090 |
|
370.18 라68ㄱ |
100 |
1 |
라일리, 필립 |
245 |
00 |
관계의 교실 : 교사-학생 애착의 심리학 / 필립 라일리 지음 ; 김현수 옮김 |
246 |
19 |
Attachment theory and the teacher-student relationship : a practical guide for teachers, teacher educators and school leaders |
260 |
|
서울 : 지식의날개 : 한국방송통신대학교출판문화원, 2023 |
300 |
|
292 p. : 삽화 ; 21 cm |
500 |
|
원저자명: Philip Riley |
504 |
|
참고문헌(QR코드로 제공) 수록 |
546 |
|
영어 원작을 한국어로 번역 |
650 |
8 |
교육 심리학 |
700 |
1 |
Riley, Philip 김현수, 1966- |
950 |
0 |
\18000 |